STWÓRZ REMAKE GRY DOOM W UNITY

Naucz się wreszcie tworzyć gry komputerowe

START KURSU 24.01.2022

PROMOCJA CYBER WEEK (-40%)

OD 29.11.2021 DO 03.12.2021

DO KOŃCA PROMOCJI POZOSTAŁO:

Skorzystaj z promocji (-40%)
z okazji tygodnia
CYBER WEEK

Chcesz wreszcie raz a dobrze nauczyć się tworzenia gier i stworzyć swoją własną grę FPS w stylu Retro?

Dzisiaj każdy może tworzyć gry komputerowe. Współczesne technologie ogromnie to upraszczają. Wystarczy zdobyć odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz poznać i zrozumieć cały proces tworzenia gry. Nie jest to trudne ale wymaga poświęcenia sporej ilości czasu. Chyba, że ktoś poda Ci to „na tacy”. Zupełnie tak jak to będzie w tym kursie.

Dla kogo jest ten kurs?

Widzisz na tej liście siebie?

W takim razie ten kurs jest dla Ciebie!

Co będzie zawierał kurs?

10 Modułów podstawowych

2 Moduły bonusowe

Materiały dodatkowe (dokumenty, slajdy, animacje)

Projekt tworzonej gry

Kurs Doom Remake

Moduł 01

Proces

W pierwszym module kursu omówię proces tworzenia gier. Jak wyglądało to kiedyś a jak wygląda to teraz. Poznasz podstawowe zagadnienia, technologie i terminy stosowane w tej branży. Ponadto opowiem czym charakteryzują się stare strzelanki pierwszoosobowe (FPS). Wiele z tych cech będzie implementowanych w grze realizowanej w ramach kursu.
Na koniec pokażę Ci jak przygotować GDD (Game Design Doc) czyli dokument opisujący uzgodniony projekt gry. Ważna rzecz przy współpracy w zespole ale przyda się również przy pracy w pojedynkę.

Moduł 02

Narzędzia

W drugim module nauczysz się obsługiwać środowisko do tworzenia gier. Pokażę Ci jak pobrać, zainstalować i skonfigurować do pracy edytor gier Unity oraz edytor kodu Visual Studio. Dodatkowo poznasz kilka innych narzędzi potrzebnych do tworzenia zawartości do gier (grafiki, dźwięku, modeli czy map). Omówię wiele funkcji poszczególnych narzędzi i nauczę Cię z nich korzystać.

Moduł 03

Prototyp

W trzecim module pokażę Ci jak, wykorzystując spisane założenia, przygotować prototyp realizowanej gry. Nauczysz się jak stworzyć prosty poziom gry, gracza, którym można sterować oraz obiekty imitujące wrogów.

Moduł 04

Gracz

W czwartym module skupimy się na rozwinięciu obsługi gracza. Usprawnimy poruszanie się głównej postaci i dodamy interakcję z innymi obiektami.
Dodatkowo zajmiemy się interfejsem wyświetlanym w trakcie rozgrywki (tzw. HUD – Heads Up Display)

Moduł 05

Poziom

Piąty moduł w całości poświęcony będzie tworzeniu poziomu testowego. Pokażę Ci jak od początku do końca przygotować jeden duży poziom gry. Nauczysz się tworzyć modele, tekstury i inne elementy sceny oraz składać je razem w grywalną mapę.

Moduł 06

Przeciwnicy

W szóstym module stworzymy różne klasy wrogów. Na tym etapie będą tylko bezmyślnie stali w miejscu. Skupimy się głównie na sposobie ich wyświetlania oraz animacji. Stworzymy kilka różnych klas (typów) wrogów od bardzo prostych do pokonania po trudnych bossów.

Moduł 07

Broń

W siódmym module pokażę Ci jak stworzyć system broni. Nauczysz się tworzyć różne rodzaje narzędzi do eliminacji przeciwników.

Moduł 08

Sztuczna inteligencja

W ósmym module wrócimy do rozbudowy wrogów. Dodamy im możliwość poruszania się i walki z graczem. Wyposażymy ich w algorytmy sztucznej inteligencji. Będą mogli nie tylko patrolować poziom gry ale też atakować gracza i prowadzić pościgi.

Moduł 09

Rozgrywka

W module dziewiątym zajmiemy się tzw. gameplay’em czyli rozgrywką (po naszemu). Utworzymy drugi poziom gry i dodamy mechanizm ładowania kolejnych poziomów. Dzięki temu będziesz mógł dodać do swojej gry wiele map i automatycznie ładować je zgodnie z poczynaniami gracza.
Dodatkowo w tym module utworzymy główne menu gry.

Moduł 10

Produkt

Dziesiąty moduł będzie poświęcony całkowicie na finalne dopracowanie gry.
Dodamy brakujące grafiki i dźwięki a niektóre z nich zamienimy na lepsze. Dostosujemy wiele parametrów, wyważając odpowiednio rozgrywkę i polepszając jej „grywalność”. Poprawimy ewentualne błędy. Na koniec przygotujemy wersję gry gotową do zainstalowania na komputerze potencjalnego gracza.

Bonus 01

Obsługa narzędzi

Pokażę Ci jak obsługiwać narzędzia do tworzenia zawartości dla swojej gry.

Bonus 02

Budowa zaawansowanego poziomu gry

Pokażę Ci jak zaprojektować i zbudować bardziej zaawansowany poziom gry.

Jak kurs będzie wyglądał od środka?

Kurs będzie zrealizowany w formie dokumentacji procesu tworzenia gry.
Będę tworzył grę od zera (kod, grafika, dźwięk, mapy). Będę dokumentował to, co robię i tłumaczył dlaczego właśnie tak to robię. Na dodatkowych materiałach (dokumenty, slajdy, animacje) będę starał się wyjaśnić niektóre bardziej skomplikowane zagadnienia – przynajmniej tak jak ja je rozumiem i jak sam sobie tłumaczę.

Każdy moduł kursu będzie zawierał od kilku do kilkudziesięciu lekcji, w zależności od skomplikowania materiału w danym module.

Poszczególne lekcje będą trwały od kilku do kilkudziesięciu minut. Te związane z tworzeniem kodu pewnie będą podzielone na krótsze filmy a te związane z tworzeniem „kontentu” na dłuższe.

Jak długo będzie trwało przejście całego kursu?

Kurs będzie składał się z 10 modułów. Każdy moduł będzie uruchamiany co tydzień.

Wynika z tego, że cały kurs będzie trwał 10 tygodni czyli około 2,5 miesiąca.

Przy starcie każdego z modułów będzie udostępniony bazowy projekt gry dla danego modułu. Będzie więc można spokojnie kontynuować nawet gdy ktoś się „zagubi” we wcześniejszym module.

Kiedy kurs zostanie uruchomiony?

 

Kurs rozpocznie się w poniedziałek 24 stycznia 2022 roku.

 

Wtedy odblokowany zostanie pierwszy moduł. Kolejny moduł zostanie odblokowany po 7 dniach – 31 stycznia. Następny po kolejnym tygodniu itd.

Do tego czasu ustalę jeszcze z kursantami w jakim systemie chcą pracować. Czy od poniedziałku do niedzieli, czy np. od piątku do czwartku. W tym drugim przypadku kurs wystartuje w piątek 28 stycznia 2022 roku.

Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie samemu tworzyć Retro gry FPS

Teraz trochę o mnie

Nazywam się Mariusz Skowroński. Jestem twórcą i właścicielem platformy Szkoła Unity oraz marki Healthbar Games. Platforma Szkoła Unity zajmuje się szkoleniami online w zakresie tworzenia gier komputerowych. Natomiast pod marką Healthbar Games tworzę i sprzedaję assety do tworzenia gier w środowisku Unity. Na stałe pracuję w branży IT przy tworzeniu i wdrażaniu systemów ERP dla klientów biznesowych. Mam wspaniałą żonę i dwójkę dzieci. Od lat interesuję się nie tylko tworzeniem gier ale również grafiką 3D, robotyką czy kręceniem i edycją filmów oraz VFX.

Ja też kiedyś bardzo chciałem tworzyć gry komputerowe ale w ogóle nie wiedziałem jak się do tego zabrać i od czego zacząć.

Miałem dużo trudniej niż Ty teraz. Swoją przygodę zaczynałem jeszcze na 8-bitowym komputerze Commodore C64. Nie było prawie żadnej literatury na ten temat, a dostęp do Internetu był bardzo drogi. Do wszystkiego dochodziło się metodą prób i błędów.

Najpierw nauczyłem się programować w BASICu, a później w Asemblerze na C64. Grafikę tworzyłem kolorując kwadraciki w zeszycie w kratkę i zamieniając ciągi zer i jedynek w odpowiednie liczby.

Programowania w języku C uczyłem się jeszcze nie mając odpowiedniego komputera PC. Swoje programy początkowo kompilowałem w głowie.

Później na studiach nauczyłem się C++, C#, Javy oraz wielu innych języków programowania. Wtedy też zakochałem się w grafice – głównie tej trójwymiarowej oraz dziewczynie, która później została moją żoną.

Nauczyłem się tworzyć grafikę 3D i animację w programach takich jak 3D Studio MAX, Softimage XSI, Blender czy Modo.

Analizowałem kody źródłowe kultowych gier FPS. Pisałem też własne silniki do tworzenia gier. Jednak zrozumiałem, że to błędna droga i zająłem się tworzeniem gier w dostępnych, gotowych środowiskach jak: Ogre3D, Unreal Engine czy Unity.

Od kilkunastu lat pracuję w branży IT przy tworzeniu i wdrażaniu systemów ERP dla klientów biznesowych. Po godzinach, prywatnie, zdobywam wiedzę i doświadczenie w tworzeniu gier.

Zdobycie tej wiedzy i doświadczenia wymagało poświęcenia mnóstwa czasu. Nie żałuję tego – to była, jest i nadal będzie fajna przygoda.

Teraz jednak chciałbym pomóc Tobie osiągnąć to wszystko w dużo krótszym czasie.

Ile kosztuje ten kurs?

Bazowa cena kursu w tej edycji wynosi:

995 PLN

 

Obecnie trwa przedsprzedaż kursu w ramach tygodnia

CYBER WEEK

z promocyjną ceną:

595 PLN

Promocja będzie trwała tylko przez 5 dni

od 29.11.2021 do 03.12.2021

Do końca przedsprzedaży pozostało już tylko:

Nie czekaj!

Już dziś zapisz się na kurs, który skutecznie nauczy Cię tworzyć gry FPS

Pamiętaj!

Nic nie ryzykujesz

 

Od momentu zakupu kursu do 30 dni od uruchomienia gotowego kursu – możesz zrezygnować odzyskując całą wpłaconą kwotę. Napisz do mnie, że chcesz zwrotu pieniędzy a ja oddam Ci je w przeciągu maksymalnie dwóch dni bez pytania o Twoje powody.

 

Dużo zyskujesz kupując teraz

 

Po okresie promocji cena kursu wróci do wartości 995 PLN.

W kolejnych edycjach w przyszłym roku cena bazowa będzie dużo wyższa.

Jeśli nie jesteś pewien i poczekasz na kolejną edycję kursu to stracisz cenny czas i bieżące promocje.

Natomiast jeśli kupisz go teraz, to skorzystasz z najlepszej dostępnej ceny i w razie czego, zawsze możesz zrezygnować odzyskując 100% pieniędzy.

Pozostańmy w kontakcie