KURS ONLINE

STWÓRZ REMAKE GRY DOOM W UNITY

PROMOCJA
Dowiedz się, jak stworzyć grę FPS w stylu retro, bez zespołu pomocników
(nawet gdy nie znasz się na programowaniu i nie wiesz gdzie zacząć)

Wiele osób, z którymi rozmawiałem mówiło mi, że przeszli już kilka różnych kursów tworzenia gier lecz nadal nie są w stanie stworzyć własnej gry.

Potrafią skopiować różne techniki poznane w konkretnym szkoleniu ale nie rozumieją ich i nie potrafią wykorzystać we własnych projektach.

Często problem wynika z tego, że dowiadują się JAK coś działa
ale nie dowiadują się DLACZEGO.

W tym kursie, skupiam się na dokładnym wytłumaczeniu poruszanych zagadnień, związanych z tworzeniem gier komputerowych.

Tak, żebyś wszystko rozumiał i był w stanie wykorzystać we własnych produkcjach.

Co zyskasz kupując ten kurs?

  • Dożywotni dostęp do wszystkich materiałów
  • Bezpłatną aktualizację materiałów
  • Ponad 40 godzin lekcji wideo
  • Certyfikat ukończenia kursu
  • Całą wiedzę i doświadczenie podane na tacy
  • Poznasz cały proces tworzenia gry komputerowej, od prototypu po wersję finalną
  • Nauczysz się programować gry nawet jeśli wcześniej nie znałeś żadnego języka programowania
  • Poznasz wiele technik wykorzystywanych przy tworzeniu gier
  • Nauczysz się planować i wdrażać własne pomysły w trakcie tworzenia gry
  • Poznasz różne narzędzia do tworzenia assetów do gier
  • Utworzysz swoją własną grę FPS w stylu retro

Co zawiera kurs?

MODUŁ 01

PROCES
W pierwszym module kursu omówię proces tworzenia gier. Poznasz podstawowe zagadnienia, technologie i terminy stosowane w tej branży. Dowiesz się jaka wiedza jest wymagana, żeby móc tworzyć gry. Powiem Ci również jaki sprzęt może przydać się na początku przygody z tworzeniem gier.

MODUŁ 02

NARZĘDZIA
W drugim module nauczę Cię obsługiwać środowisko do tworzenia gier. Pokażę Ci jak pobrać, zainstalować i skonfigurować do pracy edytor gier Unity oraz edytor kodu Visual Studio. Dodatkowo poznasz kilka innych narzędzi potrzebnych do tworzenia zawartości do gier. Omówię podstawowe funkcje poszczególnych narzędzi i nauczę Cię z nich korzystać.

MODUŁ 03

PROTOTYP
W trzecim module pokażę Ci jak przygotować prototyp realizowanej gry. Nauczysz się jak stworzyć prosty poziom gry, gracza, którym można sterować oraz obiekty imitujące wrogów.

MODUŁ 04

GRACZ
W czwartym module skupimy się na rozwinięciu obsługi gracza. Usprawnimy poruszanie się głównej postaci i dodamy interakcję z innymi obiektami. Dodatkowo zajmiemy się interfejsem wyświetlanym w trakcie rozgrywki (tzw. HUD – Heads Up Display)

MODUŁ 05

POZIOM
Piąty moduł w całości poświęcony będzie tworzeniu poziomu testowego. Pokażę Ci jak od początku do końca przygotować jeden duży poziom gry. Nauczysz się tworzyć modele, tekstury i inne elementy sceny oraz składać je razem w grywalną mapę.

MODUŁ 06

PRZECIWNICY
W szóstym module zajmiemy się rozwojem wrogów. Na tym etapie będą tylko bezmyślnie stali w miejscu. Skupimy się głównie na sposobie ich wyświetlania oraz animacji. Stworzymy kilka różnych klas (typów) wrogów od bardzo prostych do pokonania po trudnych bossów.

MODUŁ 07

BROŃ
W siódmym module pokażę Ci jak stworzyć system broni. Nauczysz się tworzyć różne rodzaje narzędzi do eliminacji przeciwników.

MODUŁ 08

SZTUCZNA INTELIGENCJA
W ósmym module wrócimy do rozbudowy wrogów. Dodamy im możliwość poruszania się i walki z graczem. Wyposażymy ich w algorytmy sztucznej inteligencji. Będą mogli nie tylko patrolować poziom gry ale też atakować gracza i prowadzić pościgi.

MODUŁ 09

ROZGRYWKA
W module dziewiątym zajmiemy się tzw. gameplay’em czyli rozgrywką (po naszemu). Utworzymy drugi poziom gry i dodamy mechanizm ładowania kolejnych poziomów. Dzięki temu będziesz mógł dodać do swojej gry wiele map i automatycznie ładować je zgodnie z poczynaniami gracza. Dodatkowo w tym module utworzymy główne menu gry.

MODUŁ 10

PRODUKT
Dziesiąty moduł będzie poświęcony całkowicie na finalne dopracowanie gry. Dodamy brakujące grafiki i dźwięki a niektóre z nich zamienimy na lepsze. Dostosujemy wiele parametrów, wyważając odpowiednio rozgrywkę i polepszając jej „grywalność”. Poprawimy ewentualne błędy. Na koniec przygotujemy wersję gry gotową do zainstalowania na komputerze potencjalnego gracza.

Przykładowe lekcje

MODUŁ 01 / LEKCJA 01 - Wstęp
MODUŁ 02 / LEKCJA 08 - Unity: Szablony
MODUŁ 02 / LEKCJA 09 - Unity: Skrypty
MODUŁ 03 / LEKCJA 04 - Gracz / CZĘŚĆ 03 - Poruszanie Graczem

Uwaga! Materiały do kursu nagrywane są w dużej rozdzielczości.
Do komfortowego odbioru lekcji wideo zalecany jest przynajmniej 20 calowy ekran.

Sprawdź co o kursie mówią jego uczestnicy

Witam. Jestem w połowie 2-go modułu, niestety brak czasu nie pozwala mi na więcej, ale chciałbym już przedstawić jedną uwagę co do kursu – unikat, rewelacja i naprawdę ciekawe wyjaśnienie mechanizmów, które za tym wszystkim się kryją. Pomimo, że trochę już podstaw znam, to chętnie oglądam od początku, bo warto. Mam nadzieję, że będą kolejne kursy, równie ciekawe i na równie wysokim poziomie. Pozdrawiam i życzę dalszego rozwoju szkoły 😊
Arek
Chyba Cię sporo poniosło, pojechałeś za szeroko 🙂 Chciałeś bardzo dokładnie wyjaśnić wszystko - co, przyznaję wyszło bardzo dobrze, ale... robisz realnie DWA kursy w jednym, co najmniej. Jedno, to podstawy Unity - jedne z lepszych, jakie widziałem, a prawdopodobnie najlepsze po polsku. Kiedyś możesz ten zakres wyciąć i zrobić osobny kurs. Drugi, na który właściwie nadal czekam, to sam remake, ale bez spiny, idzie dobrze.
Przemysław

Wykorzystaj promocję zanim będzie za późno

Cały czas trwa realizacja materiałów do kursu.

Obecnie dostępne są już trzy pierwsze moduły w bardzo promocyjnej cenie.

Cena kursu w promocji będzie zwiększana po każdym udostępnieniu kolejnego modułu.

Teraz jest niepowtarzalna okazja, żeby kupić go w tak niskiej cenie.
Do tego nadal z 30 dniową gwarancją zwrotu pieniędzy.

Gwarancja satysfakcji

Nic nie ryzykujesz

30 dniowa gwarancja zwrotu

Masz aż 30 dni na zapoznanie się z tym kursem.

Jeżeli nie da Ci on żadnej wartości to zwrócę Ci pieniądze.

(okres 30 dni liczony jest od daty opublikowania wszystkich modułów kursu)

Dostępne są już trzy pierwsze moduły kursu

Standardowa cena kursu 797 PLN

Cena promocyjna TERAZ

197 PLN

Jest to obecna cena za dostęp do całego kursu

Promocyjna cena kursu będzie rosła równocześnie z udostępnianiem
kolejnych modułów. Im wcześniej wykupisz dostęp tym mniej zapłacisz za cały kurs.

Czas do udostępnienia kolejnych modułów i zmiany ceny
14 DNI

Mariusz Skowroński

  • deweloper systemów ERP dla klientów biznesowych
  • programista i grafik zafascynowany tworzeniem gier komputerowych, filmów i VFX.
  • właściciel marki Healthbar Games, pod którą tworzy assety do Unity
  • CEO w Untrue Reality
(c) copyright Mariusz Skowroński. Wszelkie prawa zastrzeżone